Wednesday, August 29, 2012

Ma simt foarte blue acum. Poate si pentru faptul ca am baut singura o sticla de vin............cam mult. Ma simt foarte singura .......mult prea singura, si asta ma face sa-mi amintesc de cel mai tandru barbat din viata mea, de sex, de a dori si a fi dorita. Imi lipseste aventura, dragostea, sexul, tandretea. I want the world and I want it now. De ce nu se sunt mai curajoasa, de ce nu risc, de ce ma complac. Oare asta e viata mea ... Sunt atat de batrana dar ma simt atat de singura. Doresc un barbat, puterea lui ma coplesete, il vreau dar nu am curaj, ma supun convenienelor. Ma obsedeaza, imi imaginez cum ma strange in brate, ma simt coplesita de forta lui, de bratele lui puternice. Totul la el inspira putere. Fizicul, vocea, prezenta. Este supus traditiilor si rutinei, Respect pentru iubita prietenului meu. Ma intreb daca s-a gandit vreodata la mine ca femeie. Imi doresc sa il simt in mine sa ma stranga in brate sa ma faca sa gem, sa il sarut .............  O sa sfarsesc singura batrana............Oare care este sensul vietiii .............Comod, convenabil, siguranta - asta sunt eu. Pentru ce traiesc.........

No comments: