Wednesday, December 26, 2012

Sa ma plang ca a fost cel mai rau Craciun ever . N-ar avea rost. Ca am incheiat ziua de Craciun cu urlete cu nervi , cu plecat cu masina aiurea...... Seamana cu atat de multe zile, poate si cu cateva alte Craciunuri, asa ca iarasi nu vad rostul. Nu am facut nici un efort pentru nimic si nici nu sunt dispusa sa il fac. Nu sunt multumita cu viata mea, sunt deprimata si nu ma intreseaza nimic. Ma terorizeaza ideea ca maine ma duc la munca, refuz sa ma gandesc ce naiba fac  pentru ca intru in crize. Nu stiu unde mai gasesc energia sa ma cert si de ce naiba o fac atat timp cat sunt constienta ca am si eu o vina in tot ce se intampla. Nu-mi doresc decat sa ma culc acum si sa ma trezesc in alta viata, mai frumoasa, mai roz mai plina de impliniri. Nu sunt si n-am fost o lupatatoare, asa cum am zis mereu in cazul unei catastrofe decat sa ma zbat sa supravietuiesc prefer sa mor prima. Sunt lasa si n-am motivatie, ma desconsider, ma subapreciez, ma tratez prost si urasc pe toata lumea. Premisele ideale ptr o viata plina de succes... Nici nu vreau sa fac nimic sa depasesc asta. La ce bun.....Lasa-i pe altii sa fie exaltati sa se bucure de kkt-uri si sa isi traiasca viata. Eu voi strange din dinti si voi suporta cu greutate rutina zilnica sperand ca intr-o zi voi avea noroc si se va termina dracului odata.....

No comments: